استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی از مصادیق جرم انتخاباتی است پیرترین زندانی اوین پیرمرد ۹۳ ساله است| آمار زندانیان مهریه در تهران چند نفر است؟ معمای مرگ پیک موتوری در کنار اتوبان (۴ تیرماه ۱۴۰۳) بالک بازار لوازم آرایشی را از محصولات تقلبی و قاچاق نجات می‌دهد کشتار هولناک خانواده تهرانی به دست دختر ۱۸ ساله شان! نجات سه شهروند از حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۴ تیرماه ۱۴۰۳) غرق شدن دختر ۱۳ ساله در بند فریمان (۴ تیر ۱۴۰۳) کشف ۶۷ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان خراسان‌رضوی (۴ تیر ۱۴۰۳) انسداد جاده چالوس تکذیب شد (۴ تیر ۱۴۰۳) آتش‌سوزی سنگین انبار مبلمان در بولوار سجاد مشهد (۴ تیر ۱۴۰۳) + ویدئو آیا «تتلو» در عید غدیر آزاد خواهد شد؟ ترفند‌هایی برای خوشبو کردن لباس‌های داخل کمد و کشو‌ها رابطه افزایش عمر با نجات کره زمین ۵۰.۶ درجه سانتیگراد | اهواز رکورددار گرما در خوزستان رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از بستری ۵۰ زائر ایرانی در عربستان خبر داد امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌رضوی به ۱۰۰ فرد گرفتارشده بعد از سیلاب در کلات آمار‌های تکان‌دهنده از اعتیاد در خراسان‌رضوی؛ ۲۷ درصد از معتادان تحصیل‌کرده هستند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۴ تیر ١۴٠٣) | افزایش دما و تداوم وزش باد بهترین خوراکی برای تناسب اندام؛ هر روز یک وعده تخم مرغ
سرخط خبرها

اختلال‌های مکرر «پلیس من» و کلافگی زائران اربعین | چرا تحویل گذرنامه‌ها با تأخیر مواجه شده است؟

  • کد خبر: ۱۷۹۸۷۱
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
اختلال‌های مکرر «پلیس من» و کلافگی زائران اربعین | چرا تحویل گذرنامه‌ها با تأخیر مواجه شده است؟
پس از گذشت یک ماه از اعلام خبر اینترنتی شدن درخواست صدور گذرنامه همچنان اپلیکیشن «پلیس من» با اختلال مواجه است و زائران اربعین سردرگم هستند که برای درخواست گذرنامه یا استعلام وضعیت صدور گذرنامه باید به کجا مراجعه کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، نهم تیر امسال بود که سردار منتظرالمهدی، سخنگوی پلیس اعلام کرد درخواست صدور گذرنامه اینترنتی شد، اما چندساعت بعد از اعلام خبر، این اپلیکیشن از دسترس خارج شد!

مهندسان فراجا اعلام کردند که به دلیل استقبال زیاد مخاطبان این مشکل به وجود آمده و در حال تلاش برای رفع مشکل هستند. ۲۴ساعت بعد اپلیکیشن "پلیس من" مجدد در دسترس قرار گرفت و اختلالات آن برطرف شد.

با نزدیک شدن به موعد اربعین۱۴۰۲ و اعلام مکرر فرماندهان فراجا که درخواست صدور گذرنامه و حتی گذرنامه ویژه اربعین باید از طریق اپلیکیشن "پلیس من" باشد، انتظار می‌رفت زیرساخت‌های بهتری برای این اپلیکیشن درنظر گرفته شود.

اپلیکیشن "پلیس من" همچنان اختلال دارد!

اما بعد از گذشت یک ماه از اعلام این خبر همچنان اپلیکیشن "پلیس من" با اختلال‌های گاه‌وبی‌گاه و بعضاً طولانی‌مدت مواجه است و زائران اربعین سردرگم هستند که برای درخواست گذرنامه یا استعلام وضعیت صدور گذرنامه باید به کجا مراجعه کنند.

بنابر مشاهدات میدانی، در ادارات پلیس گذرنامه هم صف‌های طولانی وجود دارد و افراد برای استعلام وضعیت صدور گذرنامه باید ساعت‌ها در صف معطل بمانند.

نکته دیگر اینکه بنابود گذرنامه‌های ویژه اربعین ۳تا۵روزه به دست متقاضیان برسد، اما برخی از متقاضیان ۱۰روز از درخواست صدور گذرنامه ویژه اربعین در اپلیکیشن "پلیس من" آن‌ها می‌گذرد و هنوز گذرنامه به دستشان نرسیده است!

سردار علی‌ذوالقدر، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه درباره علت این تاخیر اعلام کرده است که پلیس ظرف ۴۸ساعت گذرنامه‌ها را چاپ می‌کند و تحویل اداره پست می‌دهد و اگر تأخیری در ارسال است باید مشکل را از اداره پست پیگیری کرد.

فقط ۱۸روز تا اربعین۱۴۰۲ باقی مانده است و از روز گذشته هم سفر‌های اربعینی آغاز شده، اما همچنان شاهد معطلی تحویل گذرنامه‌های صادره از سوی پلیس توسط پست و قطعی‌های مکرر اپلیکیشن "پلیس من" هستیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->